16 DECEMBER

Tänka sig, det är julafton nästa fredag! Längtar till den där speciella julkänslan.. Den behövs ibland sådär (:
Idag tar jag och en ica-kasse och åker till Linköping för övernattning. Blir bjuden på mat också. Både mat och rum!
Tänkte att jag åker runt 1 någongång så jag hinner gå på stan och kanske hitta dom sista julklapparna.
Jag ska stanna förbi på Maxtattoo innan jag går på stan och prata lite med dom. Det kanske blir en tatuering imorgon. Hoppas! Lägger ut bild någongång efter helgen troligtvis, EFTERSOM jag ska till Stockholm i helgen! Mysigt!
Bo på hotell och äta hotellfrukost <3 Med pappa och syrran. Blir trevligt!
På måndag ska tjejerna spela julklappspelet, baka pepparkakor och dricka glögg. Mysigt! Helspäckad fram till jul tp.. Älskart.
HÖRS!
(Bild från i sommras när jag var blond.. Och nu är jag kolsvart. )

Kommentarer
Katja

Hejsan :o) Låter som en mysig "helg".. Åh tatto, har du någon sen innan? Gör en tatto du VILL ha :o) Kram!

2010-12-17 17:50:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0