'ello! i can haz sidecut

Jaa, äntligen lite tid för att blogga! Det blir oftast så att antingen har jag för mycket tid att blogga på, eller för lite. Inget mellanting.. Eller väldans sällan.
I torsdags drog vi tjejer in till stan och åt väldigt god mat! Skitmysigt hade vi (: Får göras om!
Igår jobbade jag och på kvällen åkte ante och jag till mamma och göran för att äta lite mat (och träffa dexter såklart!)
Idag vaknade jag "tidigt" hemma hos ante och åkte iväg till stan med pappa. Men gud sån tur att vi ska tillbringa hela kvällen, natten och halva nästa dag tillsammans! Älskar't. Blir även tacos.......!
Känns som jag hade hur mycket somhelst att skriva om men nej, här tog det visst slut.
Justja! Såhär ser jag ut numer i skallen (: He he

Kommentarer
linnea :]

Nu har jag utsett en vinnare i dagens blogg!

kika in och kolla om det var just du, hade du inte turen med dig denna gång kanske du har det nästa.. så håll utkik!:)

2010-12-05 10:05:25
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0