Blandad kompott!

Godmorgon! Eller ja, gick upp för en timme sen. Har precis ätit frukost och nu ska jag duscha och tvätta håret.
Ante kommer hit på lunchen och äter. Det känns lite halvjobbigt att han är borta om dagarna nu, då vi innan oftast var på dagarna. Men är skitglad för hans skull att han trivs och har något att göra (:
Hittade ett recept igår på internet med "nyttiga" pannkakor. Det innehåller bl.a havregryn, honung och litelite vaniljsocker (istället för vanligt socker). Tror det blir gott!
Ska börja laga bättre mat och äta mindre. Får vi se om det ger resultat! Igår gjorde jag ärtsoppa med räktoast + turkisk yoghurt (:
TIPS! (på tal om något helt annat)
Denna serie från apoteket (aco) kan jag verkligen rekommendera! Dessa fem produkter använder jag morgon och kväll och redan efter första dagen kändes huden mycket fräschare (:

Kommentarer
Josefin

Svar: Jag har tyvärr inte köpt den än :/

2010-11-16 10:36:20
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Josefin

Svar: Absolut. Lägg till mig på bloglovin så att du inte missar det ;)

2010-11-16 11:26:12
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0