Frågan är vad man ska hitta på?

Jennie och jag åkte nyss hem från Marina och våran scones frukost. Behöver nog inte ens säga hur gott det var!
Men nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Det snöar ute och är bara allmänt tråkigt väder!  Tänkte gå ut till Dexter, men nej.. Känner inte alls för det. Och det finns ingen bensin i bilen.
Imorgon blir det heldag med jobb! Ska träffa ante efteråt (: På lördag ska jag, mamma, sanna och mormor in till stan. Efteråt åker jag direkt till antes mormor och morfar!
Blir en bra helg, som dock kommer gå väldigt fort. Men vad gör det? Längtar ändå till måndagen då jag ska förstärka mina naglar.
Något i stil med detta blir nog resultatet fast lite kortare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0