Fredag gör jag vad jag vill!

Kom hem för inte så länge sen.. Nu har vi sett Saw 3D ! Ja, vad ska man säga? Den var äcklig, somvanligt, men den bästa av alla. Man märkte inte så väldans mycket av 3D bara. Annars var den bra och läskig! Som en skräckfilm ska vara (:
Imorgon ska jag till stan (igen) med pappa och kolla efter en mössa eller ja, bäverfitta som det tydligen heter. Skitsnyggt! På kvällen åker jag till ante och sover där <3
På söndag ska vi fira mormor som fyller år med smörgåstårta!
Men just nu:

Kommentarer
matilda

ja visst är det! mycket roligare att plocka fram och titta på :)

Och föresten dina lockar var ju jätte fina, verkligen synd att platta bort dom.. ((:

2010-11-05 21:58:35
URL: http://acornerofuniverse.blogg.se/
Isabelle

Jag var också och såg Saw 3D igår :)

2010-11-06 12:00:28
URL: http://www.isabellee.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0