snart fri

Goddag!
Dagen då man skulle vilja vara inne som allra mest (!) är man tvungen att bege sig ut. Typiskt? Ja.
Gick till arbetsförmedlingen för mitt allra sista jobb coach besök. Gick bra, och jag vi skiljdes åt som...... Inte ovänner, haha. Vi har väl kanske inte tyckt om varandra allt för mycket. Men jag pratade med henne om att jag kanske skulle skriva ut mig ur arbetsförmedlingen. Det hade hon inget emot, så jag ska göra det nästa vecka hade jag tänkt.
Kan lika gärna försöka "leva" på att vara tim.vik och göra vad jag vill, än att istället ha arbetsförmedlingen i ryggen som ställer massa krav när jag egentligen inte kommer göra något vettigt där längre. Så det ska bli skönt.
Jag behöver inte sluta söka jobb, men det kan jag göra på egen hand numer.
När jag kom hem, helt dyng sur, ställde jag mig och gjorde en potatisgratäng. (När jag tycker att något ät gott, och jag är bra på att göra det, kan jag leva på det) Kollade på Kenny Starfighter medans jag åt. Det är såååå bra!
Klockan är bara halv 2 ungefär, så jag får se vad mer dagen har att komma mer. Kanske blir film hos marina ikväll igen, men det beror på vädret. Vill inte helst ta bilen då vi åker på sommardäck fortfarande.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0