uppdatering krävs

Hej igen!
Skäms över att jag inte uppdaterat något (för min egen skull). I tisdags kom marina och jag på den briljanta ideén att vi skulle dra till stockholm över helgen! Och som det var sagt tog vi tåget och åkte upp i fredags. Det har varit en underbar helg rent ut sagt. Kändes som att man passade in i miljön på något sätt! Vi kom dock hem igår :( Fast det var skönt att träffa ante igen. Älskar dig!
Just nu sitter jag i sängen och och letar runt lite på internet efter en sak. Tror att jag hittat det jag vill ha faktiskt!
Snart åker jag och bilen till björs och jobbar. Skönt! (:
Tänkte lägga ut en sånt schema som bloggare gör.. Haha.
dåligaste fikan på länge!
Ja, man kan tro att det enda vi gjorde var att äta men sanningen är den att det var typ den enda vi tog kort på. Haha.

Kommentarer
Marina

Jag kanske har smittat dig, tänk om du också blir matskadad :O


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0