lite om mig!

Jag har insett att min senaste kyss - var underbar
Jag pratar - vid fel tillfällen
Jag tycker om - dom som känner mig
Jag avskyr när folk - agerar innan dom tänker
Mina närmaste vänner är - viktiga
Min första vän hette - marcus
Kärlek är - både bra och dåligt
När jag borstar tänderna - blir det ofta för starkt
När jag lagar mat - tror jag att jag är kock
Jag tänder på - andreas
Det är charmigt med -  dolda talanger
Det sexigaste yrket är - brandman
Jag är rädd för - skuggor
Den värsta känslan är - när man sårar någon
Den bästa känslan är - när man är lycklig
Jag är bäst på - att vilja göra/köpa saker
Jag är sämst på - mycket
Om jag var ett djur skulle jag vara - ett som får leva fritt
Om jag var en insekt skulle jag vara - en vandrande pinne?
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - är lycka
I sommar -  ska jag sola
Sist jag grät var - jag ledsen
Jag kan - vara flera
Jag kan inte - läsa tankar
När jag vill tänka går jag - in i mig själv
När jag bakar så bakar jag - något gott
Min mobiltelefon är - bäst
När jag vaknar på morgonen - vänder jag på mig
Innan jag går och lägger mig - släcker jag i taket
Just nu tänker jag på - vad jag ska svara
Bebisar är - underbara
Idag har jag - gjort det mesta
Ikväll ska jag - sova
I morgon kommer jag - vara glad
Jag vill verkligen - ha allt serverat

Kommentarer
Jessica

RE: Hej! Nu svarar jag lite sent på din kommentar,

men med tema menar jag att jag kan byta bakgrund, men inte färgen, alltså allt är blått och kan inte byta färg. :P

2010-11-09 00:16:15
URL: http://jessplace.blogg.se/
Jessica

...inte säker på om jag skrev min bloggadress men här är den. :P

2010-11-09 00:18:02
URL: http://jessplace.blogg.se/
Marina

Jag stealar den där listan av dig, Liiiiiiiiiiiiiiiiii!

2010-11-09 12:50:41
Jessica

Okej vad dåligt. :(

2010-11-09 13:00:30
URL: http://jessplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0