Bloggvärlden - Goes crazy!

Jag vet inte om det var meningen att jag skulle läsa Jockibois inlägg, men efter det gick det bara utför! Nu har jag läst ett hjärtskärande inlägg från Hugo, Paows (f.d?) kille, och inte nog med det! Sen visar det sig att Blondinbella och Nils har gjort slut! Det var verkligen inte vad jag hade väntat mig. Inte alls. Blondinbella och Nils har alltid varit någon slags förebild för mig, relationsmässigt sätt. Och nu har dom, som jag aldrig trodde skulle göra slut, gjort slut.
Ja, just nu känns det som att det är slutet på världen. Fast riktigt så är det ju inte. Men det är väldigt synd, så mycket kan jag säga.
Är det Jockiboi som ligger bakom allt....?

Kommentarer
L

haha , vad ska du göra idag då ? :)

2010-10-21 16:02:24
URL: http://lavieamoor.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0