Ibland är telefon en dålig uppfinning.

Gick upp för inte så jätte länge sen. Fint väder ute som gör en på ett bra måndags-morgon-humör (:
Jag ska alldeles strax gå och duscha och tvätta håret, och efter det ska jag ringa runt till några ställen som jag skickade intresseanmälan till förrförra veckan. Är lite sådär smått nervös, vet dock inte varför. Men är inte världens fan av att prata i telefon med folk jag inte känner. Men jag ska ringa iallafall.. Eller jag måste rättare sagt. Skriver sen och rapporterar hur det gick.
Jag är väl inte den enda som inte tycker om att ringa till folk man inte känner, och dessutom inte riktigt veta vad man ska säga?


Kommentarer
Mikaela

Ja verkligen! Tack detsamma :)

Allt bra?`

2010-10-25 10:31:52
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Maria - fashionstars ☆

haha så söt

2010-10-25 10:36:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0