Skit!

Allt känns sådär tråkigt just nu, som det gör ibland. Anledningen till varför allt känns sådär tråkigt just nu är för det känns som allt hopp är borta.
När man fortfarande gick i skolan kände jag mer, skönt att sluta skolan.. Då kan jag göra vad jag vill.
Men nu sitter jag här en söndags kväll och väntar på att det ska bli fredag. Inga pengar att röra sig med whatsoever.
Det suger. Allt suger just nu.
Det gör det inte bättre att man tänker på allt man vill göra. Det finns så mycket och det tar inte slut.
Att ens pojkvän sitter i samma sits gör inte saken bättre. Jag skulle bli så glad om han skulle få något att göra. Inte för att han ska tjäna ihop pengar "åt mig". Nej, jag vill betala mitt själv och kunna vara självständig. Men att bara gå hemma kan man bli helt slut i huvudet av.
Jag vill att det ska bli nästa månad så jag kan få pengar av arbetsförmedlingen och spara några hundralappar till
Stockholms resan jag planerar med ante. Vad gör några hundralappar då? Allt lär gå på några tusen.
Man säger väl att det bara kan bli bättre när allt är som sämst.

Kommentarer
Frida :)

sv: hejhej :) tack så mycket :) måste säga att du har en jääättehäftig blogg :)

2010-10-24 21:21:08
URL: http://ffridaes.blogg.se/
Beatrice

tack så mkt :)

2010-10-25 10:16:34
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Josefin -Happy Days- (ny tävling pågår!)

Sv: Tack så mkt, roligt att du gillar min blogg och foton. :-)



Rolig header du har, hehe. :-)

2010-10-25 10:23:24
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0