10 FEBRUARI

Sitter hemma vid datorn just nu och äter lite.. Dom senaste 2 dagarna har jag bott hos ante, me like!
Har jobbat på Strandgatan 2 måndag och tisdag. Kulkul. På fredag blir det Cloetta :) Sen nästa vecka är jag ledig och veckan efter det ska vi ha barteknik i skolan. Det har nog alla väntat på!
Jag har börjat att töja ut öronen igen..! Tänkte att jag ska satsa på 6 mm och bara ha några svarta hela örhängen i hålen. Kanske några tunnlar ibland. Den här gången ska jag stanna vid 6 mm också. Och inte fortsätta till 14..
Så är det tänkt att resultatet ska bli.
4 mm  Början till 6 mm
Får se om jag tar mig bort till ante snart igen..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0