Godmorgon!

Imorse tvingade jag mig själv att gå upp 8.30. Ganska skönt faktiskt! Här sitter jag nu, halvfärdig, med håret ocg sminkningen kvar. Och sen självklart att äta mat innan jag åker iväg till skolan.
Det blir faktiskt ganska långa dagar, även fast man börjar 14 och slutar 19. Igår åkte jag 12 bussen dit och 18 bussen hem. Och då hade vi ändå slutat 2 timmar tidigare. Fast det är ganska skönt att åka buss! men ska inte säga för mycket.
Nästa vecka och 4 veckor framåt ska vi börja ha praktik.. Det kommer vara skitnervöst! Hoppas det går bra ändå..
Idag ska jag åka 1 bussen och gå till bikbok innan vi börjar och kolla om jackan är kvar som jag velat om ett tag. Hoppas! Men förmodligen ändrar jag mig väl ändå när jag är där. Haha.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0