i-landsproblem.. eller?

I nuläget känner jag mig ganska.. tom. Känner ingen lust. Till något. Absolut inget.
Det enda som känns och hörs är allt tjat och min egna vilja som skriker "jag vill veta!". För det vill jag. Veta.
Jag vet inte vad jag vill göra. Det jag vill göra känns omöjligt.
Jag vet inte vad jag ska göra. Det jag ska göra känns omöjligt.
Det är jobbigt att ens tänka på det. Att inte ens nämna att prata om det. Kan det inte lösa sig självt? Fan.

Jag har hittat lite olika utbildningar med djur jag skulle kunna tänka mig. Men antingen måste jag ha bättre betyg eller så är det långt bort. Eller både och. Men det är inte omöjligt. Det är det enda positiva.

Aa, nae. Prio ett är att hitta något jobb. Något litet jobb bara. Vill. Ha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0