Ledig

Är som i förra inlägget sagt ledig idag. Trodde det skulle kännas skönare än vad det egentligen känns.. Varför?
Kanske för jag inte har någonting att göra.. Kanske för att alla andra jobbar.
Hur ska det bli nästa vecka när jag är ledig heeeela veckan?


Ska klippa mig vid 4, men det är ju långt kvar tills dess. Dessutom ska jag bara klippa topparna. SÅ himla tråkigt. Skulle bara vilja klippa av allt så det blir någon skillnad. Så jag får den dagliga dosen av uppmärksamhet jag behöver (?)
Det knepiga är ju att jag egentligen vill spara ut mitt hår så det blir långt. Och jag har kommit en bra bit på väg redan.
Det har alltid varit så när jag har sparat ut mitt hår till att det blivit helt ok långt att jag klipper av det. För jag tröttnar! Det jag inte fattar är att jag lika fort tröttnar på det korta håret. Därför har jag denna gång bestämt mig för att INTE klippa av mig allt hår. Bara det slitna.


På helgen nästa vecka kanske ante och jag tar och bilar ner till öland, då vi inte kan följa iår och husvagna där. Känns skittråkigt!
Men vi hinner iallafall vara där i 2 dagar och 1 natt. Kul att göra något tillsammans bara han&jag för den delen. Kan bli mysigt.


Fick hem mina nya örhängen igår förresten. 6mm. Med lite blingbling i. Fiiiiiina!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0