Halsduk

Hur fasen kan det komma sig att jag blir sjuk just nu? Jag har hållt på att bli sjuk ett antal gånger.. Men det har aldrig brutit ut. Grrrrr. Bara det går över tills imorgon! 

Känns lite bättre efter att jag legat och kurerat mig med halsduk, te och knäckemacka i sängen och kollat på tv.
Ska göra mig iordning lite nu.. Sen åker jag in till stan och har lite lektion. Ikväll går sanna jag och pappa till harrys och äter och quizar! Sen EFTER DET åker pappa och jag och handlar på Maxi! 

Imorgon ska jag gå brevid på stället jag skrev anställningsavtal för.. :D Sen efter jag gått dom dagarna hopas jag på att jag får lite jobb.. Eller aa, mycket hoppas jag på såklart!

Ha en bra dag!

Ungefär såhär känner jag mig idag.. Haha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0